
Innholdsproduksjon
Innholdsproduksjon skal sørge for at troverdigheten til ekte mennesker smitter over på budskapet til bedrifter og ideelle organisasjoner. Dette må gjøres klokt og riktig – hvis ikke kommer alle parter dårlig ut. Språket må være muntlig og liketil. Bildene så hverdagslige, lite oppstilte og så ekte som mulig. Filmer bør produseres i en dokumentarisk stil, hvor realisme alltid trumfer polert produksjonskvalitet. Og aller viktigst – det må være en historie menneskene virkelig ønsker å dele.

Video/Foto/Intervju - Nova Sea

Video - Ung Kreft / Kreftforeningen

Video/Foto/Intervju - BDO

Video - TGI Fridays

Video - Kreftforeningen / Ung Kreft

Video (Idé / Manus / Regi) - Finsbråten

Video - Besafe bilsete

Intervju/Artikkel/Foto - VyCom

Video - Kreftforeningen/Ung Kreft

Video - Gjensidige forsikring

Video - BDO

Video - Mesterbakeren

Video - Kreftforeningen/Ung kreft

Video - Juvente

Artikkel/Foto - Neptune Properties

Video - Orkla/Plusstid

Tekst/Foto til nettside - Interiørverkstedet

Tekst/foto til nettside - Bomer

Video - House of Nerds

Videoer - Orkla/Plusstid

Love letter to London
